ДОСТАВЛЯННЯ
Доставляння замовлень здійснюється службою доставки «Нова Пошта».
- Вартість доставляння розраховується індивідуально за тарифами «Нової Пошти». При замовленні від 2 000 грн – доставляння безкоштовне.
- Зверніть увагу, що при оформленні замовлення з післяплатою «Нової пошти», до вартості доставляння буде додана комісія за накладений платіж 2% від суми замовлення + 20 грн.
- Доставляння замовлень здійснюється щодня, крім суботи та неділі, за виключенням необхідних переміщень товару.
- Замовлення сплачені до 14-00 відправляються в той же день, після 14-00 на наступний день. Доставляння обраних позицій узгоджується з покупцем індивідуально.
ОПЛАТА
- Оплата платіжною карткою онлайн.
Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською картою Visa , MasterCard , Apple Pay(через браузер Safari) та Google Pay. Під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано вибір способу оплати. У графі Оплата вам потрібно вибрати «Онлайн оплата через платіжну систему».
Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів WAYFORPAY, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.
Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.
- Оплата на розрахунковий рахунок.
Після оформлення замовлення з вами зв'яжеться менеджер і зручним для вас способом надішле рахунок на оплату. Після отримання грошових коштів за рахунком ваше замовлення буде відправлене вам згідно із зазначеними реквізитами.
Увага, можлива комісія з боку вашого банку. У разі скасування замовлення, менеджер зробить повернення грошових коштів протягом 30 днів.
- Накладеним платежем (з передплатою 150 грн).
Здійснюється з передплатою 150 грн. Залишок суми оплачується при отриманні замовлення у відділенні пошти.
Послуги зворотної пересилки коштів оплачуються одержувачем замовлення.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ
Куплений товар не підлягає обміну та поверненню в наступних випадках:
- Від моменту покупки товару пройшло більше 14 календарний днів.
- З моменту покупки товару не пройшло 14 календарних днів, але товар використовувався, порушена цілісність упаковки і/або комплектація, відсутні бирки/цінники тощо.
- Товар входить до переліку товарів, які не підлягають поверненню і обміну згідно Постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року (в діючій редакції) , а саме: непродовольчі товари; парфумерно-косметичні вироби; розчіски, гребінці та масажні щітки; товари в аерозольній упаковці.
- Якщо покупець відмовляється надати фото- або відеоматеріали бракованого чи/або несправного на його погляд товару.
Ми лояльні до своїх покупців, тому випадки повернення будуть розглядатися в індивідуальному порядку, за умови, що упаковка не розкрита й не пошкоджена.