Дякуємо, що обираєте Mikas.
Наша місія полягає в тому, щоб допомогти користувачам обрати адекватний, мінімалістичний та дієвий догляд для збереження здоров'я, молодості та краси. А також, розвивати культуру турботи про себе через ритуали краси.
Щоб гарантувати, що ви отримаєте максимальну віддачу від покупки, ми просимо вас уважно прочитати цю інформацію, перш ніж робити замовлення в Mikas. Ми хочемо надати вам найкращий сервіс під час покупки, тому професійні експерти з підбору догляду Mikas розкажуть про важливі для вас моменти щодо складів, способу застосування або доцільності засобу для вашої бьюті рутини.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Даний документ є офіційною пропозицією (публічною офертою) сайту mikas.com.ua  (далі – «Сайт», «Інтернет-магазин») і визначає умови використання Користувачами матеріалів і сервісів, а також продажу товарів.
Будь ласка, уважно прочитайте дані Правила, оскільки вони впливають на Ваші права та обов'язки. Якщо Ви не згодні з даними Правилами, будь ласка, не заходьте і не використовуйте Сайт. Якщо у Вас є будь-які питання за даними Правилами, будь ласка, зв'яжіться з нами.
Отримуючи доступ до матеріалів Сайту Користувач вважається таким, що приєднався до цих Правил.

1.2. Дані Правила відповідно до ст. ст. 633, 641 і гл. 63 Цивільного кодексу України є публічним договором (офертою) і Закону України «Про електронну комерцію» (ст.11) та адресовані невизначеному колу осіб, що бажають придбати товари в Інтернет-магазині.
Предметом цієї Оферти є надання можливостей для ознайомлення із асортиментом Інтернет-магазину та придбання для особистих потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності, Товарів, що представлені в каталозі на Сайті, на умовах цієї Оферти.

Договір, укладений Покупцем за допомогою акцепту публічної оферти, має юридичну чинність згідно зі ст. 642 Цивільного кодексу України і є рівноважним договору, підписаному Сторонами, та вважається таким, що Покупець ознайомився і згоден з умовами цієї публічної оферти.

Правила регулюють купівлю-продаж Товарів в Інтернет-магазині, у тому числі:

  • вибір Покупцем Товарів в Інтернет-магазині;
  • самостійне оформлення Покупцем Замовлення через Сайт;
  • оплата Замовлення;
  • обробка, доставка і передача Замовлення Покупцеві на умовах цих Правил;
  • інформування щодо обміну та повернення Товарів.

1.3. Mikas (надалі також «Продавець»), що є власником Інтернет-магазину або уповноважені ним особи, має право в будь-який час в односторонньому порядку змінювати умови цих Правил. Дата останнього оновлення вказується у Правилах. Нові Правила або зміни стають дійсними з моменту розміщення їх на Сайті. При незгоді Користувача з внесеними змінами він зобов'язаний відмовитися від доступу до Сайту, припинити використання матеріалів і сервісів Сайту.

1.4. Відносини в сфері захисту прав споживачів регулюються Законом України «про захист прав споживачів», Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року та іншими нормативними актами України.

1.5. Відкликання Оферти може бути здійснено Продавцем в будь-який час, але це не є підставою для відмови від зобов'язань Продавця за вже укладеними договорами купівлі-продажу.

Визначення термінів

  1. Оферта – пропозиція Продавця, адресована будь-якій фізичній або юридичній особі згідно зі ст. 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір на умовах, які передбачені Публічним договором. Оферта набирає чинності з моменту її розміщення на сайті Mikas. Цей Договір вважається укладеним з моменту оформлення Замовлення на Товар від Покупця.
  2. Замовлення — належним чином оформлений на Сайті запит Покупця на придбання і Доставку Товарів.
  3. Продавець: сайт Mikas, на якому розміщена Оферта.
  4. Покупець: фізична особа, яка розмістила Замовлення в Інтернет-магазині, що використовує Товари, придбані на Сайті виключно для особистих, сімейних, домашніх і інших потреб, не пов'язаних із здійсненням підприємницької діяльності.
  5. Послуги: це послуги, які Продавець надає у поєднанні з продажем Товарів, наприклад попереднє складання, вимірювання та встановлення.
  6. Товар - парфюмерно-косметичні засоби, предмети санітарної гігієни та інші товари, представлені до продажу на Сайті.
  7. Загальна ціна: Загальна ціна складається з ціни Товарів, визначеної в угоді, разом із ціною обраних Послуг.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
 

2.1. Продавець зобов'язується передати Покупцеві Товар, а Покупець зобов'язується прийняти Товар та оплатити його в порядку і на умовах, передбачених цим договором. Усі пропозиції, форми замовлень, підтвердження замовлень, рахунки- та інші документи, видані Продавцем є невід'ємною частиною даного договору.

2.2. Шляхом укладення цього Договору Покупець підтверджує, що він ознайомлений з інформацією про Товар.

3. ЗАМОВЛЕННЯ

3.1. Покупець може розмістити Замовлення на Сайті шляхом заповнення обов’язкових реквізитів, включаючи:

  • Прізвище та Ім'я
  • Адресу доставляння (номер відділення поштового зв'язку)
  • контактний номер телефону Одержувача.

Або зареєструвавши Особистий кабінет і оформивши Замовлення через нього.

3.2. Оформлюючи Замовлення або реєструючи Особистий кабінет, Покупець додатково підтверджує, що повністю ознайомлений з умовами цих Правил та здійснює їх акцепт, також ппокуець дає дозвіл на збір, обробку та передачу персональних даних, дозвіл на обробку персональних даних діє протягом усього терміну дії Договору, а також протягом необмеженого терміну після закінчення його дії. Крім цього, укладенням договору Покупець підтверджує, що він повідомлений (без додаткового повідомлення) про права, встановлених Законом України "Про захист персональних даних", про цілі збору даних, а також про те, що його персональні дані передаються Продавцю з метою можливості виконання умов цього Договору, можливості проведення взаєморозрахунків, а також для отримання рахунків, актів та інших документів. Покупець також погоджується з тим, що Продавець має право надавати доступ та передавати його персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень Покупця з метою виконання замовлення Покупця.

Якщо Покупець не згоден з положеннями цих Правил повністю або частково, Покупець не повинен оформлювати Замовлення та/або реєструвати Особистий кабінет.

3.3. Розміщення Покупцем Замовлення на Сайті та/або реєстрації Особистого кабінету є згодою Покупця на розсилку йому Продавцем смс-повідомлень або повідомлень в месенджер про статус його Замовлення або повідомлень на адресу електронної пошти та опитувань для поліпшення якості обслуговування Покупців.

3.4. Товари, що представлені на Сайті, за винятком Товарів, кнопка замовлення яких є неактивною, вважаються в наявності у Продавця. Фото певного Товару є ілюстраціями до нього і можуть відрізнятися від фактичного зовнішнього вигляду Товару. Супроводжуючі Товар опис та характеристики містять інформацію відповідно до вимог законодавства і не претендують на вичерпну інформативність і можуть містити друкарські помилки. Для уточнення інформації щодо Товару Покупець може звернутися за зазначеним на сайті номером телефону.

3.5. У разі, якщо на момент підтвердження Замовлення, обрані Товари відсутні на складі Продавця або мають пошкодження, останній має право зробити Ануляцію Товару або Замовлення.

3.6. У разі Ануляції Товару або Замовлення, що були оплачені Покупцем вартість відсутнього Товару повертається Продавцем Покупцю способом, яким Товар був оплачений або Продавцем може бути запропонований аналогічний чи інший Товар на ту ж суму, що і Анульований Товар. Продавцем може бути запропоновано Покупцю Товари на суму меншу ніж вартість Анульованого Товару, різниця між вартістю Анульованого товару та запропонованого Продавцем повертається Покупцю погодженим із ним способом.

3.7. Продавець має право відмовитися від передання замовлення Покупцеві у випадку, якщо відомості, вказані Покупцем під час оформлення замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності.

3.8. Після оформлення Замовлення, Покупцеві надається інформація про номер Замовлення шляхом надсилання електронного повідомлення на електронну адресу, вказану Покупцем при оформленні Замовлення та/або через месенджер/смс-повідомлення. Співробітник Продавця, що обслуговує дане Замовлення, у випадку необхідності, уточнює деталі Замовлення, може погоджувати дату доставки, яка залежить від наявності замовлених Товарів на складі Продавця і часу, необхідного для обробки і Доставки Замовлення.

3.9. Очікувана дата передачі Замовлення в Кур’єрську службу повідомляється Покупцю співробітником, що обслуговує Замовлення за допомогою повідомлення в месенджер або смс-повідомлення на номер телефону або по вказаній електронній пошті.

Дата передачі Товару може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку за умови обов'язкового повідомлення і узгодження нової дати доставки з Покупцем.

3.10. У разі якщо доставка Замовлення була проведена Продавцем або Кур’єрською службою в погоджений строк, але Замовлення не було передано Покупцю з його вини, подальша доставка проводиться в новий строк, узгоджений з Продавцем, після повторної оплати Покупцем вартості послуг з доставки товару.

4. ПІДБІР ТОВАРІВ
 

4.1. Користувач обирає Товари самостійно. При цьому, зареєстрований користувач Сайту може звернутись до Продавця за консультацією щодо підбору Товарів шляхом заповнення відповідної форми на Сайті або за контактним номером телефону.

4.2. Зареєстрований Користувач, що звернувся за консультацією щодо підбору Товарів заповнює відповідну форму.

4.3. Рекомендації щодо Товарів (що також можуть мати назву “Карта краси”) надсилаються на зазначений номер телефону в месенджер або на електронну пошту. Покупець самостійно приймає рішення щодо придбання Товару. Формування рекомендацій щодо Товарів може займати певний час, як правило, протягом 72 (сімдесяти двох) годин з моменту заповнення відповідної форми. При цьому Продавець не гарантує формування рекомендацій протягом 72 (сімдесяти двох) годин, а Покупець погоджується, що це може зайняти більше часу.

4.4. Покупець усвідомлює та погоджується, що навіть за умови заповнення ним відповідної форми та завантаження фото стану шкіри, глибокий аналіз стану здоров’я шкіри дистанційно зробити неможливо.

4.5. Усі рекомендації та консультації надаються Покупцеві з ознайомчою метою та не можуть розцінюватись як медичні поради або гарантія результату при використанні запропонованих Товарів.

4.6. Продавець не гарантує, що результати використання Товарів, в тому числі, але не виключно, якщо Товари були обрані в результаті рекомендацій Товарів Продавцем, відповідатимуть очікуванням Покупця.

5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

5.1. Продавець зобов'язується:

5.1.1. Передати Покупцеві товар у відповідності до умов цього Договору та замовлення Покупця. Продавець залишає за собою право невиконання зобов'язань за Договором у разі виникнення обставин непереборної сили.

5.1.2. Обробляти персональні дані Покупця в порядку, встановленому чинним законодавством щодо організації обробки і забезпечення безпеки персональних даних.

5.2. Продавець має право:

5.2.1 Змінювати умови цієї Оферти, ціни на Товар та тарифи на супутні послуги, способи і терміни оплати та доставки товару в односторонньому порядку, розміщаючи їх на сторінках Сайту. Всі зміни набувають чинності негайно з моменту їх публікації і вважаються доведеними до відома Користувача з моменту такої публікації.

5.2.2. Без узгодження з Покупцем, передавати свої права та обов'язки щодо виконання цього Договору третім особам.

5.2.3. Перед постачанням замовлених Покупцем Товарів вимагати від Покупця 100% передоплати або часткової оплати Замовлення і відмовити Покупцеві в доставці товару за відсутності такої оплати.

5.2.4. Направляти Покупцю повідомлення рекламно-інформаційного характеру за допомогою месенджерів або у разі наявності у Продавця електронної пошти Покупця з інформацією про знижки, акції, нові надходження, новинки тощо. Частота розсилок визначається Продавцем самостійно, в односторонньому порядку.

5.2.5. Змінювати умови Акцій, розміщених на Сайті, в односторонньому порядку без згоди Покупця, шляхом розміщення таких змін на Сайті.

5.2.6. Відмовити у видачі Замовлення у випадку, якщо дані особи, що його отримує не збігаються із даними Одержувача, що були вказані при оформленні Замовлення. При цьому вважається, що Продавець виконав свої зобов'язання з доставки. Повторна доставка здійснюється за додаткову плату за рахунок Покупця/Одержувача.

5.3 Покупець зобов'язується:

5.3.1 До оформлення замовлення ознайомитись з умовами Оферти, Політикою конфіденційності, цінами на Товари, інформацією про Товари та іншою інформацією на Сайті.

5.3.2 Надати дані, що ідентифікують його як покупця, і достатні для доставки Замовлення. У випадку, коли Одержувачем Замовлення не є Покупець, отримати згоду на передачу Продавцю та обробку персональних даних Одержувача.

5.3.3.  Оплатити Замовлення і його Доставку на умовах цього Договору.

5.3.4. Якщо Покупець при розміщенні Замовлення вказує безготівковий спосіб оплати Замовлення (банківською картою або системою електронних платежів), то оплатити таке Замовлення протягом 30 (тридцяти) хвилин з моменту розміщення.

5.3.5. Перевірити цілісність пакування, тари Товарів, а також повноту Замовлення при його отриманні відповідно до вимог Розділу 6 цих Правил та правил Кур’єрської служби.

5.3.6. У випадку пошкодження тари Товару або відсутності Товару, належним чином зафіксувати це за участю відповідального працівника Кур’єрської служби при отриманні Замовлення.

5.4. Покупець має право:

5.4.1. Реалізовувати свої права споживача, що передбачені чинними законодавством України.

5.5. Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства. Продавець не несе відповідальності за шкоду, заподіяну Покупцеві внаслідок неналежного використання Товарів.

5.6. У будь-якому випадку Продавець не несе відповідальності за будь-які збитки, спричинені форс-мажорними обставинами та/або внаслідок подій, що знаходяться поза контролем Продавця, включаючи трудові спори, погодні умови, перерви в роботі, транспортні труднощі чи інші недоліки від третіх осіб, епідемії та пандемії, карантини та інші державні обмеження, які унеможливлюють нормальне виконання договору з Покупцем. У таких випадках зобов'язання Продавця призупиняються або звільняються від подальшого виконання. Про це Продавець письмово повідомляє Покупця.

6. ДОСТАВЛЯННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

6.1. Способи, а також орієнтовні терміни доставки Товарів, що реалізуються Продавцем, вказані на Сайті в розділі «Доставка і оплата» за посиланням: http://mikas.com.ua/payment-delivery-return.

Вартість доставки встановлюється Кур’єрською службою та не залежить від Продавця.

6.2. Територія доставки Товарів, представлених на Сайті вказана у розділі «Доставка» на Сайті. Доставка в іноземні держави можлива в індивідуальному порядку за домовленістю з Продавцем. Вартість доставки за межі України залежить від тарифів Кур’єрської служби, ваги Замовлення, ознайомитися із тарифами доставки Покупець може на сайті відповідної Кур’єрської служби .

6.3. Замовлення вручається Одержувачу за Адресою доставки, що вказується Покупцем при оформленні відповідного Замовлення.

6.4. У випадку неможливості отримання Одержувачем Замовлення, оплата якого здійснюється при отриманні, Замовлення може бути врученим особі, яка може надати відомості про Замовлення (номер відправлення і ПІБ Одержувача), а також оплатити вартість Замовлення в повному обсязі.

6.5. При отриманні Замовлення Одержувач в присутності особи, яка здійснює доставку Замовлення, повинен перевірити зовнішній вигляд і упаковку Замовлення, кількість Товарів в Замовленні, зовнішній вигляд і упаковку Товарів, комплектність, асортимент. Підписуючи накладну і отримаючи замовлення, Покупець підтверджує, що отриманий Товар їм повністю перевірений, має належний вигляд (без пошкоджень, з чинним терміном придатності), Покупець претензій до нього не має.

6.6. Право власності на Товар, а також ризик його випадкового пошкодження переходять до Одержувача з моменту отримання Замовлення.

6.7. Замовлення вважається доставленим в момент його передачі Одержувачу. Приймаючи Замовлення, Покупець підтверджує виконання Замовлення.

6.8. При отриманні Замовлення в пункті видачі замовлень (включаючи відділення поштового зв'язку) Покупець зобов'язаний оглянути доставлене Замовлення і розпакувати його в присутності працівників пункту видачі для перевірки Товару на відповідність заявленій кількості, асортименту та комплектності Товару, а також перевірити термін служби доставленого Товару і цілісність упаковки. У разі наявності претензій до доставленому Замовленню (недовкладення, вкладення Товару відмінного від зазначеного в опису відправлення, виробничий брак, інші претензії) складається Акт приймання-передачі, як підтвердження факту розбіжностей в якості та/або кількості Товару, і Претензія та/або інші документи за правилами перевізника. Якщо Покупцем не були заявлені претензії у вищевказаному порядку, то вважається, що Продавець повністю і належним чином виконав свій обов'язок щодо передачі Товару.

6.9. Покупець розуміє і погоджується з тим, що: здійснення доставки - окрема послуга, яка не є невід'ємною частиною придбаного Покупцем Товару, виконання якої закінчується в момент отримання Покупцем Товару і здійснення платежу за нього. Претензії до якості придбаного Товару, що виникли після отримання та оплати Товару, розглядаються відповідно до законодавства України про захист прав споживачів.

6.10. Терміни, відведені Продавцем або Кур’єрською службою для отримання Замовлення Покупцем, обмежені і вказуються при оформленні Замовлення, на етапі вибору способу доставки. Неотримання Замовлення в зазначені терміни вважається відмовою Покупця від договору купівлі-продажу і є підставою для Анулювання замовлення Продавцем. Якщо неотримане Замовлення було оплачено, грошові кошти повертаються Покупцю в порядку передбаченому цими Правилами (за виключенням суми доставки товару).

7. ПОРЯДОК ОПЛАТИ

7.1. Розрахунки між Сторонами щодо умов цього Договору здійснюються у національній валюті України (Гривня), одним із зазначених способів:

  • шляхом перерахування Покупцем відповідної грошової суми на розрахунковий рахунок Продавця відповідно до банківських реквізитів, зазначених у рахунку на оплату відповідного Товару, наданого Покупцю Продавцем;
  • за допомогою банківських терміналів;
  • оплата через банківські додатки (наприклад Приват 24, Моно або Liqpay);
  • оплата кур'єрською службою;

7.2. Ціна Товару на Сайті може бути змінена Продавцем в односторонньому порядку. При цьому ціна на вже замовлений Покупцем Товар зміні не підлягає.

7.3. Продавець має право надавати знижки на Товари та встановлювати програму бонусів. Види знижок, бонусів, порядок і умови нарахування визначаються Продавцем самостійно і вказуються на Сайті. У разі якщо при застосуванні знижки/бонуса перерахована вартість Товару Продавця включає в себе копійки, така вартість Товару підлягає округлення в сторону зменшення до значення, кратного 10 копійкам.

7.4. Якщо Покупець повідомив Продавцю ро зміну рішення про покупку після формування ТТН у Кур’єрській службі, то зміни в комплектації неможливі.

7.5. Оплата банківською карткою на Сайті здійснюється за правилам платіжної системи.

7.6. У випадку оплати Замовлення на умовах післяоплати під час отримання Замовлення, вартість такої послуги Кур’єрської служби оплачується Покупцем самостійно за тарифами Кур’єрської служби.

8.Повернення товару. Ануляція (відміна) замовлення

8.1. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів №172 від 19 березня 1994 року (за чинною редакцією), лікарські препарати й засоби, предмети санітарної гігієни, гребінці, гребені і масажні щітки, парфумерно-косметичні вироби, товари в аерозольній упаковці поверненню й обміну не підлягають. 

 

8.2. Товари належної якості, що представлені на Сайті, відповідно до законодавства поверненню не підлягають.

 

8.3. З моменту передачі Замовлення Кур’єрській службі для доставки, відповідальність за цілісність Товару несе Кур’єрська служба. Будь-які претензії щодо цілісності Товару мають бути пред’явлені Покупцем до Кур’єрської служби при отриманні Замовлення.

 

8.4. Ануляція Замовлення проводиться з ініціативи Покупця або Продавця. Продавець анулює Замовлення в разі істотної зміни обставин, з яких Покупець і Продавець виходили при оформленні Замовлення, і які зробили виконання Замовлення неможливим.

 

8.5. Якщо виконання Замовлення з боку Продавця стало неможливим з причин, що не залежать від волі Покупця або Продавця (ʼзміни митних правил і процедур, закриття пункту видачі замовлень Кур’єрської служби, обраного Покупцем в якості способу доставки, і інших обставин, що перешкоджають передачі Товару узгодженим способом, в тому числі в разі втрати Замовлення при доставці, відсутності Товару у постачальника даного Товару, ненадходження Товарів на склад Продавця, відсутності Товарів на складі на увазі виявленого при обробці Замовлення браку і т.п.), Продавець зобов'язаний негайно повідомити Покупця про це шляхом надсилання повідомлення через месенджер/смс-повідомленням або шляхом телефонного дзвінка, а Покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу або узгодити нові умови доставки Товарів, якщо Товар є в продажу. Товар з оновленими характеристиками (характеристики включають ціну Товару) присутній в наявності у Продавця не вважається ідентичним Товару в оформленому Замовленні і не підлягає автоматичній заміні в Замовленні.

 

8.6. При ануляції передплаченого Замовлення, кошти можуть бути використані Покупцем для оплати нових Замовлень або на вимогу Покупця повернуті Продавцем відповідно до правил цього Договору. Спосіб повернення коштів узгоджується з Покупцем шляхом переписки електронною поштою або за номером телефону (в месенджері/за допомогою. смс/за доомогою дзвінка), що були сказані ним при розміщенні Замовлення. Якщо Замовлення було оплачено з використанням банківської картки, грошові кошти повертаються на банківську карту, з якої проводилася оплата Замовлення за правилами фінансової установи, що здійснює відповідну фінансову операцію.

9.Додаткові умови

9.1. Цей договір укладено на території України і діє відповідно до чинного законодавства України.

9.2. Всі суперечки, пов'язані з невиконанням, або неналежним виконанням своїх зобов'язань за цим договором сторони будуть намагатися вирішити в ході переговорів.

У випадку недосягнення врегулювання спірного питання шляхом переговорів, Покупець та/або Продавець мають право звернутися за вирішенням спору до судових органів відповідно до чинного законодавства України.